Omet capçalera
ManualsContingutAnteriorSegüentAjuda

Enviament de fitxers emmagatzemats

En aquesta secció s'explica principalment el procediment per seleccionar els fitxers per enviar.

Per obtenir informació detallada sobre la selecció de fitxers emmagatzemats i la configuració per al seu enviament, consulteu les pàgines respectives.

  1. Premeu [Sel. fitxer emmag.].

    Il·lustració de pantalla del panell d'operacions

    Es mostra la llista de fitxers emmagatzemats.

  2. Seleccioneu el fitxer que voleu enviar.

    Podeu seleccionar diversos fitxers.

    Els fitxers seleccionats s'enviaran per ordre de selecció.

    Si premeu [Cua], només es visualitzen els fitxers que heu seleccionat en l'ordre en què s'enviaran.

    Per obtenir informació detallada sobre la selecció de fitxers emmagatzemats, consulteu "Visualització de la llista de fitxers emmagatzemats".

  3. Premeu [D'acord].

  4. Si cal, canvieu a la pantalla de correu electrònic, Escaneja a carpeta o escàner d'entrega de xarxa.

    Per obtenir informació detallada sobre el canvi de pantalla, consulteu "Canviar a la pantalla Correu electrònic", "Canviar a la pantalla Escaneja a carpeta" o "Canviar a la pantalla Escàner d'entrega de xarxa".

  5. Especifiqueu el destinatari i establiu qualsevol altra configuració necessària.

    Per obtenir informació detallada sobre l'enviament d'un fitxer per correu electrònic o Escaneig a carpeta, consulteu "Procediment bàsic per a l'enviament de fitxers escanejats per correu electrònic", "Procediment bàsic d'ús d'Escaneja a carpeta" o "Procediment bàsic per a l'entrega de fitxers".

  6. Premeu la tecla [Inici].

    S'envia el fitxer emmagatzemat.

Nota

Referència