Saltar capçalera
 

Procediment bàsic per a l'enviament de fitxers escanejats per correu electrònic

En aquesta secció s'explica el procediment bàsic per enviar fitxers escanejats per correu electrònic.

1Assegureu-vos que no quedi cap configuració anterior.

Si hi ha alguna configuració anterior, premeu la tecla [Esborra modes].

2Si es mostra la pantalla d'escàner d'entrega de xarxa o la pantalla Escaneja a carpeta, canvieu a la pantalla Correu electrònic.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Canviar a la pantalla Correu electrònic".

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

3Col·loqueu els originals.

4Si cal, premeu [Paràmetres escàner] per especificar els paràmetres d'exploració, com ara la resolució i la mida d'exploració

Per obtenir informació detallada, consulteu "Diversos paràmetres d'exploració".

Il·lustració de pantalla del tauler d'operacions

5Si cal, especifiqueu la densitat d'exploració.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Ajustament de la densitat de la imatge".

6Si cal, premeu [Tipus aliment. orig.] per especificar paràmetres com l'orientació dels originals.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Definició del tipus d'alimentació d'originals".

7Si cal, premeu [Nom/tipus ftx enviament] per especificar paràmetres com el format i el nom del fitxer.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Especificació del tipus i el nom del fitxer".

8Especifiqueu el destinatari.

Podeu especificar diversos destinataris.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Especificació de destinataris de correu electrònic".

9Si cal, premeu [Text] per escriure el missatge de correu electrònic.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Entrada del missatge de correu electrònic".

10Si cal, premeu [Assumpte] per especificar l'assumpte del missatge de correu electrònic.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Introducció de l'assumpte del correu electrònic".

11Per especificar el remitent del missatge, premeu [Nom remitent].

Per obtenir informació detallada, consulteu "Introducció del destinatari del correu electrònic".

12Si cal, premeu [Seguretat] per especificar [Xifratge] o [Firma].

Per obtenir informació detallada, consulteu "Paràmetres de seguretat per a missatges de correu electrònic".

13Per utilitzar la notificació de disposició de missatge, premeu [Notificació RX ].

Si seleccioneu [Notificació RX ], el remitent del c/e seleccionat rebrà una notificació per c/e si el destinatari ha obert el c/e.

14Premeu la tecla [Inici].

Si esteu escanejant per lots, col·loqueu els següents originals.

Nota

  • Si heu seleccionat dos o més destinataris, podeu fer que els destinataris apareguin d'un en un en prémer [Tecla de desplaçament cap amunt] o [Tecla de desplaçament cap avall] al costat del camp de destinatari.

  • Per cancel·lar un destinatari seleccionat, premeu [Tecla de desplaçament cap amunt] o [Tecla de desplaçament cap avall] per visualitzar el destinatari al camp de destinatari i, a continuació, premeu la tecla [Esborra/Atura't]. Podeu cancel·lar un destinatari seleccionat d'una llista de destinataris tornant a prémer el destinatari seleccionat.

  • A [Configuració del sistema], podeu especificar l'adreça de correu electrònic de l'administrador com a nom predeterminat del remitent. D'aquesta manera, podreu enviar correus electrònics sense haver d'escriure res a [Nom remitent]. Per obtenir informació detallada, consulteu la Guia de configuració del sistema i de xarxa.

  • En funció de la configuració de seguretat, l'usuari que ha iniciat sessió es pot especificar com a [Nom remitent].

  • Per utilitzar Message Disposition Notification, inicieu sessió a la màquina com un usuari i especifiqueu el remitent. Tingueu en compte, però, que pot ser que no es transmeti el missatge de [Notificació RX] si el software de correu electrònic del destinatari no admet la funció de Message Disposition Notification.

  • Si premeu [Compr. Modes] abans de prémer la tecla [Inici], la pantalla inicial de l'escàner canvia la pantalla Comprovació modes. Podeu utilitzar aquesta pantalla per comprovar paràmetres com ara els destinataris. Per obtenir informació detallada, consulteu "Comprovació de modes".

  • Si premeu [Vista prèvia] i comenceu a escanejar amb [Vista prèvia] seleccionat, es mostra la pantalla Vista prèvia. Podeu utilitzar-la per comprovar com s'exploren els originals i el paràmetre d'exploració que s'utilitza. Després de comprovar la vista prèvia, podeu especificar si voleu enviar el fitxer o no. Per obtenir informació detallada, premeu "Vista prèvia".

  • Per cancel·lar l'exploració, premeu la tecla [Esborra/Atura't].

  • També podeu emmagatzemar un fitxer escanejat i, simultàniament, enviar-lo per correu electrònic. Per obtenir informació detallada, consulteu "Emmagatzematge i enviament per correu electrònic simultanis".

  • Aplicar mesures de seguretat al correu electrònic pot reduir la velocitat de transmissió.

  • Si seleccioneu [No utilitzar signatures] als paràmetres de signatura del Web Image Monitor, no podreu adjuntar signatures.

  • Per enviar fitxers xifrats per correu electrònic, cal que configureu primer els paràmetres de xifratge del destinatari als paràmetres de la llibreta d'adreces del Web Image Monitor. El correu electrònic que s'envia a un destinatari que no té configurat el xifratge no es pot desxifrar encara que se seleccioni [Xifratge] a [Seguretat]. Per obtenir informació detallada sobre la configuració dels paràmetres de xifratge dels destinataris, consulteu l'Ajuda del Web Image Monitor.

  • Si es defineix la [Seguretat] com a [Xifratge], si s'especifiquen diversos destinataris es mostra un missatge d'error d'enviament cada vegada que s'envia un fitxer escanejat a un destinatari que no té configurat el paràmetre de xifratge.

  • Després d'enviar un missatge de correu electrònic, els camps de destinatari, remitent, assumpte, text i nom de fitxer s'esborren automàticament. Si voleu conservar la informació d'aquests camps, poseu-vos en contacte amb el distribuïdor local.