La taula següent explica el significat dels diferents tons que la màquina emet per avisar els usuaris si s'hi han descuidat originals o si es produeixen altres problemes amb la màquina.
Tipus de so |
Significat |
Causa |
|---|---|---|
Un avís sonor curt |
|
|
Un avís sonor curt i després llarg |
Entrada al panell/pantalla refusada. |
S'ha premut una tecla incorrecta a la pantalla o s'ha introduït una contrasenya incorrecta. |
Un avís sonor llarg |
Operació completada satisfactòriament. |
S'ha finalitzat un treball de còpia o una transmissió/recepció de fax. |
2 avisos sonors llargs |
La màquina s'ha escalfat. |
Quan la màquina està encesa o surt del mode de repòs, la màquina ha acabat la fase d'escalfament i ja es pot utilitzar. |
5 avisos sonors llargs |
Avís fluix |
S'ha realitzat un reinici a través de la pantalla simple de la funció de copiadora, la funció de fax (per a SP C360SFNw/C361SFNw) o la funció d'escàner. |
5 avisos sonors llargs repetits quatre vegades. |
Avís fluix |
Ha quedat un original al vidre d'exposició o falta paper a la safata. |
5 avisos sonors curts repetits cinc vegades. |
Avís fort |
La màquina requereix l'atenció de l'usuari perquè el paper s'ha quedat encallat, s'ha de reomplir el tòner, o s'ha produït un altre problema. |
![]()
Els usuaris no poden aturar els avisos sonors de la màquina. Quan la màquina fa un xiulet per avisar els usuaris que hi ha paper encallat o que cal més tòner, si les tapes s'obren i es tanquen repetidament en poc temps, pot ser que continui l'avís sonor fins i tot després de tornar a l'estat normal.
Podeu canviar el volum i el tipus del so. Per obtenir més informació sobre el so, consulteu Connecting the Machine/ System Settings.