![]() ![]() | ![]() | ||
En aquesta secció es descriu el procés d'emmagatzematge de fitxers amb la funció d'escàner.
![]()
Podeu definir una contrasenya per a cada fitxer emmagatzemat. Als fitxers que no estan protegits per contrasenya hi poden accedir els altres usuaris de la xarxa d'àrea local amb el DeskTopBinder. Us recomanem protegir els fitxers emmagatzemats de l'accés no autoritzat mitjançant contrasenyes.
Els fitxers escanejats emmagatzemats a la màquina es poden perdre si es produeix algun tipus d'error. Per tant, no recomanem desar fitxers importants al disc dur. El proveïdor no es farà responsable dels danys provocats per la pèrdua de fitxers. Per a l'emmagatzematge de fitxers a llarg termini, es recomana utilitzar el DeskTopBinder. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb el representant local o consulteu la documentació de DeskTopBinder.

Aquesta màquina
Podeu emmagatzemar fitxers escanejats al disc dur de la màquina. Els fitxers emmagatzemats es poden enviar per correu electrònic, Escaneja a carpeta o l'escàner d'entrega de xarxa.
Ordinador client
Mitjançant DeskTopBinder, a través de la xarxa, podeu veure, copiar o eliminar fitxers emmagatzemats a la màquina. Amb Web Image Monitor podeu visualitzar, baixar, enviar o suprimir fitxers emmagatzemats a la màquina a través de la xarxa. Per obtenir informació detallada sobre DeskTopBinder Lite, vegeu els manuals referents a DeskTopBinder Lite. Per obtenir informació detallada sobre el Web Image Monitor, consulteu l'Ajuda del Web Image Monitor.
![]()
Podeu descarregar DeskTopBinder Lite del lloc web i instal·lar-lo a l'ordinador client.
Els fitxers emmagatzemats se suprimiran després d'un període especificat. Per obtenir informació detallada sobre l'especificació d'aquest període, consulteu el Manual de referència de la configuració del sistema i la xarxa.
Els fitxers emmagatzemats amb la funció d'escàner no es poden imprimir des del panell de control de la màquina. Imprimiu-los des de l'ordinador client després de rebre'ls a l'ordinador.
També podeu emmagatzemar un fitxer i enviar-lo simultàniament. Per obtenir informació detallada, consulteu "Emmagatzematge i enviament per correu electrònic simultanis", "Emmagatzematge i enviament per Escaneja a carpeta simultanis" i "Emmagatzematge i entrega simultanis".
Si hi ha una ranura de mitjans (opcional) instal·lada a la màquina, podreu desar fitxers escanejats a un dispositiu de memòria extraïble. Per obtenir informació detallada, consulteu "Procediment bàsic per desar fitxers escanejats a un dispositiu de memòria extraïble".