Saltar capçalera
 

Missatges que apareixen al panell de control quan feu servir la funció d'impressora

Aquest apartat explica les causes més habituals que motiven l'aparició de missatges d'error al panell de control de la màquina i les possibles solucions.

Nota

  • Abans de desconnectar l'interruptor principal, consulteu Sobre la màquina.

Missatge

Causa

Solució

“Error d'autenticació.”

El nom d'inici de sessió o la contrasenya que heu introduït no són vàlids.

Demaneu a l'administrador d'usuaris que us faciliti el nom d'inici de sessió i la contrasenya correctes.

“Error d'autenticació.”

La màquina no pot executar l'autenticació.

Poseu-vos en contacte amb l'administrador.

“No és possible connectar amb la targeta sense fil. Apagueu l'interruptor principal i comproveu la targeta.”

  • No heu inserit la unitat d'interfície LAN sense fil en connectar la màquina.

  • Heu tret la unitat d'interfície LAN sense fil després d'encendre la màquina.

  • Els ajustaments no estan actualitzats encara que la unitat es detecta.

Apagueu la màquina i comproveu que la unitat d'interfície LAN sense fil estigui col·locada correctament. En acabat, torneu a encendre la màquina i si apareix altra vegada del missatge, truqueu al vostre representant de Servei tècnic..

“Entre els fitxers seleccionats n'hi ha sense privilegis d'accés. Només s'esborraran els fitxers amb privilegis d'accés.”

Heu intentat suprimir fitxers sense tenir-ne l'autorització.

Els fitxes els pot esborrar la persona que els ha creat. Per suprimir un fitxer que no esteu autoritzat a suprimir, poseu-vos en contacte amb la persona que l'hagi creat.

“La safata seleccionada per altres pàg. és igual que la dels separadors ([Designa]).No es pot imprimir. Comproveu la configuració.”

La safata seleccionada per altres pàg. és igual que la dels separadors.

Cancel·leu el treball. Assegureu-vos que la safata que seleccioneu per als separadors no proporciona paper a altres pàgines.

“S'està actualitzant la llista de destinataris... Espereu. S'ha suprimit el destinatari especificat o el nom del remitent.”

L'actualització de la llista de destinataris es fa a través de la xarxa amb SmartDeviceMonitor for Admin o Web Image Monitor.

Espereu fins que desaparegui el missatge. No apagueu fins que es mostri aquest missatge. Segons el nombre de destinataris que calgui actualitzar, pot passar una mica de temps abans no es reprengui el funcionament. Mentre es mostrin els missatges no es possible el funcionament.

“No teniu privilegis per utilitzar aquesta funció.”

El nom d'usuari amb el qual s'ha iniciat sessió no està autoritzat per a aquesta funció.

Poseu-vos en contacte amb l'administrador amb relació a l'autorització per a la funció en qüestió.