Saltar capçalera
 

Configuració de paper gruixut, paper fi o transparències OHP al panell de control

Seguiu el procediment que es descriu a continuació per ajustar la màquina amb el panell de control quan carregueu paper gruixut, paper fi o transparències OHP a la safata bypass.

Important

  • Els procediments que es descriuen a continuació no són necessaris si seleccioneu [Driver/Ordre] des de [Prioritat safata bypass] a [Sistema] de [Caract. impr.] (consulteu les característiques de la impressora). Donat el cas, ajusteu el format del paper amb el controlador de la impressora.

  • Si seleccioneu els [Paràmetres màquina] des de [Prioritat safata bypass] a [Sistema] de [Caract. impr.] (consulteu les característiques de la impressora), les configuracions que s'han fet al panell de control tenen prioritat sobre les configuracions del controlador de la impressora.

  • No s'utilitza el controlador de la impressora, seleccioneu [Paràmetres màquina] des de [Prioritat safata bypass] a [Sistema] de [Caract. impr.] (consulteu les característiques de la impressora). Ajusteu la mida del paper al panell de control.

  • Quan imprimiu transparències OHP, amb paper més fi de 66,0 g/m2 , o paper de 101 g/m2 o més, haureu d'especificar el tipus de paper des de Paràmetres paper safata al menú d'Eines d'usuari. Per a més informació sobre Paràmetres paper safata, consulteu la Guia de configuració del sistema i de xarxa.

  • No feu servir transparències OHP en color que tinguin recobriment que pugui fondre fàcilment.

  • Quan imprimeixi transparències OHP, utilitzi A4 midaVertical, o 81/2 × 11 polzadesVertical i especifiqui la mida.

1Premeu la tecla [Eines d'usuari/Comptador] al panell de control.

Il·lustració d'eines d'usuari/comptador

2Premeu [Configuració del sistema].

3Premeu la pestanya [Paràmetres paper safata].

4Premeu [Tecla de desplaçament cap avallSegüent] per desplaçar-vos per la llista.

5Premeu [Tipus paper: Safata bypass].

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

6Seleccioneu els elements adequats, segons el tipus de paper que voleu utilitzar.

  • Premeu [OHP (Transparència)] a l'àrea de [Tipus paper] quan carregueu transparències OHP.

    Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

  • Premeu [Sense visualització] a [Tipus paper] i després premeu [Paper gruixut 1], [Paper gruixut 2], [Paper gruixut 3] o [Paper fi] a [Gruix del paper] quan carregueu paper gruixut o paper fi.

    Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

7Premeu [OK].

Es visualitza el tipus de paper seleccionat.

8Premeu la tecla [Eines d'usuari/Comptador].

Apareix la pantalla inicial.

Nota

  • Imprimir sobre paper especial com ara paper gruixut, paper fi o transparències OHP pot ser més lent que fer-ho sobre paper normal.

  • Les configuracions que s'han fet seran vàlides fins que es tornin a ajustar. Després d'imprimir sobre transparències OHP, paper gruixut o paper fi, assegureu-vos que heu esborrat les configuracions per a l'usuari següent.

  • Per obtenir més detalls sobre com ajustar els controladors de la impressora, consulteu l'Ajuda del controlador de la impressora.