Saltar capçalera
 

Notificació per correu electrònic per comanda

1Inicieu sessió a Web Image Monitor en el mode administrador.

2Feu clic a [Configuració] a la zona del menú i, tot seguit, feu clic a [Notificació per correu electrònic per comanda] a la zona [Paràmetres dispositiu].

Apareix el quadre de diàleg de configuració de la notificació.

3Seleccioneu els paràmetres següents:

  • Assumpte de la notificació: introduïu una cadena de text per afegir a la línia de l'assumpte dels correus electrònics de resposta.

  • Missatge de notificació: podeu configurar aquest element en funció de les vostres necessitats, com ara la ubicació de la màquina o la informació de contacte del representant del servei tècnic.

  • Restricció de la informació de l'estat del dispositiu: seleccioneu si voleu permetre l'accés a informació com ara els paràmetres i l'estat de la màquina.

  • Elements de la columna Paràmetres adreça recepció correu electrònic/nom de domini: introduïu una adreça de correu electrònic o nom de domini que fareu servir per sol·licitar informació per correu electrònic i rebre un correu electrònic de resposta.

4Feu clic a [OK].

5Feu clic a [Final de sessió].

6Sortiu de Web Image Monitor.

Nota

  • Per obtenir més informació sobre Web Image Monitor, consulteu "Ús de Web Image Monitor".

  • Per obtenir més informació sobre la configuració, consulteu l'ajuda de Web Image Monitor.