Aquest mètode d'autenticació limita l'accés a les funcions d'acord amb el codi d'usuari. Es pot utilitzar un mateix codi per a diferents usuaris.
Per a obtenir informació detallada sobre com especificar els codis d'usuari, consulteu la Gestió de dispositius.
Per obtenir més informació sobre com podeu especificar el codi d'usuari en el driver de la impressora o el driver TWAIN, consulteu l'ajuda del driver.
Només podeu fer servir la funció de Document Server i el driver TWAIN en màquines del tipus 1, 2 i 3.
Inicieu sessió com a administrador de la màquina des del panell de control.
Premeu [Configuració del sistema].
Premeu [Eines administrador].
Premeu [
Següent].
Premeu [Gestió autenticació usuaris].

Seleccioneu [Aut. codi usuari].
Si no voleu habilitar el gestor d'autenticació d'usuari, seleccioneu [Inactiu].
A "Restricció de funcions", seleccioneu les funcions que voleu restringir.

Les funcions seleccionades estan subjectes a l'autenticació del codi de l'usuari. L'autenticació del codi d'usuari no s'aplica a les funcions no seleccionades.
Per obtenir informació sobre com limitar les funcions disponibles per a usuaris o grups d'usuaris, vegeu Limitació de les funcions disponibles.
Per especificar l'autenticació d'un treball d'impressió, seleccioneu un element que no sigui [Impressora: Control PC] per a la "Impressora" a "Restricció de funcions".
Si no voleu especificar l'autenticació dels treballs d'impressió, procediu amb el pas 13.
Seleccioneu el nivell d'“Autenticació treballs impr.”.
Per obtenir una descripció dels nivells d'autenticació dels treballs d'impressió, vegeu Autenticació de treballs d'impressora.
Si seleccioneu [Completa] o [Simple (Tot)], aneu al pas 13.
Si seleccioneu [Simple (Limitació)], aneu al pas 10.
Premeu [Canvia] per al "Rang de limitació".
Especifiqueu el rang en què s'aplica [Simple (Limitació)] a "Autenticació de treballs d'impressió".

Podeu especificar l'interval d'adreces IPv4 al qual s'aplica aquest paràmetre.
Premeu [Surt].
Premeu [D'acord].
Tanqueu sessió.