Si esteu accedint a la Pàgina d'aplicacions per primer cop, cal que en configureu els paràmetres següents:
Especifiqueu-hi la regió
Configureu-hi el codi d'extensió (en cas necessari)
Premeu [Inici] (
) a la part inferior de la pàgina, al centre.
Premeu
.
Premeu la icona de [Pàgina d'aplicacions] (
).
Es mostrarà un missatge de confirmació per actualitzar el firmware en el cas que calgui actualitzar el firmware de la màquina abans de fer servir la Pàgina d'aplicacions. Seguiu les instruccions de la pantalla. Podeu bé aplicar l'actualització immediatament, bé especificar-hi una hora per aplicar-la. Més tard, podeu canviar l'hora especificada o cancel·lar-la.
Premeu [Següent].
A [Regió], especifiqueu la regió on esteu emprant la màquina.

Si ja heu rebut el codi d'extensió del vostre representant de ventes, introduïu-lo a [Codi extensió (Opcional)] i, tot seguit, premeu [Següent].
Llegiu els termes del servei. Si esteu d'acord amb tots el termes, seleccioneu la casella de selecció [Accepto les condicions de servei.] i tot seguit premeu [OK].
![]()
És possible que aparegui un missatge demanant-vos si voleu desar les cookies a l'explorador web mentre configureu els paràmetres. Quan aparegui aquest missatge, premeu [OK] per completar la configuració.