Omet capçalera
 

Procediment bàsic de transmissió

Aquest apartat descriu els procediments bàsics de transmissió de documents amb la funció de fax.

Important

  • Es recomana trucar als receptors per obtenir-ne la confirmació quan s'envien documents importants.

Nota

  • Si la memòria està plena (es mostra 0% a “Memòria restant” a [Informació sobre memòria restant]) o gairebé plena, no es podran enviar documents.

  • Si la memòria s'esgota durant un escaneig, totes les pàgines escanejades es descarten.

  • Si s'encallen documents durant un escaneig, la transmissió es cancel·la.

  • Per saber els valors màxims dels següents elements, consulteu Fax.

  • Nombre de documents que es poden emmagatzemar a la memòria per a la Transmissió des de memòria

    • Nombre de pàgines que es poden emmagatzemar a la memòria (amb gràfic A4 Estàndard <ITU-T Coixinet1>)

    • Nombre de destinataris que es poden seleccionar per fitxer

    • Nombre de destinataris que es poden seleccionar per a tots els fitxers (inclosos els fitxers de la memòria)

  • Quan escanegeu un original de moltes pàgines, es pot produir una pausa llarga entre cada pàgina depenent de la naturalesa de l'original o dels paràmetres de la màquina.

  • Podeu canviar el període d'espera de la màquina per al següent original quan s'enviï un fax mitjançant el cristall d'exposició. Per obtenir més informació, consulteu Fax.