Omet capçalera
 

Quan la màquina no funciona

Si es produeixen les següents situacions mentre els usuaris utilitzen la màquina, proporcioneu instruccions sobre com resoldre-les.

Problema

Causa

Solució

No pot realitzar el següent:

  • Imprimir amb un driver d'impressora

  • Connectar amb el driver TWAIN

  • Enviar amb el driver LAN-Fax

S'ha refusat l'autenticació de l'usuari.

Comproveu el nom d'usuari i el nom d'inici de sessió amb l'administrador de la xarxa corresponent quan feu servir l'Autenticació del Windows o l'Autenticació LDAP.

Confirmeu si feu servir autenticació bàsica amb l'administrador d'usuaris.

No us podeu connectar amb el driver TWAIN.

El compte SNMPv3, la contrasenya i l'algorisme de xifratge no coincideixen amb els paràmetres especificats en aquesta màquina.

Especifiqueu el compte, la contrasenya i l'algorisme de xifratge de SNMPv3 registrat a la màquina amb eines de connexió a xarxa.

No us podeu autenticar mitjançant el driver TWAIN.

Un altre usuari està iniciant sessió a la màquina.

Espereu que l'altre usuari tanqui la sessió.

No us podeu autenticar mitjançant el driver TWAIN.

L'autenticació triga més estona per culpa de la situació de funcionament.

Comproveu que els paràmetres del servidor LDAP són correctes.

Comproveu que els paràmetres de la xarxa són correctes.

No us podeu autenticar mitjançant el driver TWAIN.

L'autenticació no és possible mentre la màquina edita les dades de la Llibreta d'adreces.

Espereu fins que l'edició de les dades de la Llibreta d'adreces s'hagi completat.

Un cop que hàgiu iniciat la «Llibreta d'adreces» a Device Manager NX i que hàgiu introduït el nom d'usuari i la contrasenya d'inici de sessió correctes, apareixerà un missatge per informar que s'ha introduït una contrasenya incorrecta.

">Clau xifratge driver:Intensitat xifratge" no s'ha definit correctament. En canvi, "SSL/TLS" s'ha habilitat encara que el certificat necessari no s'ha instal·lat a l'ordinador.

Establiu "Clau xifratge driver:Intensitat xifratge" en [Xifratge simple]. Una altra opció és habilitar "SSL/TLS", instal·lar el certificat de servidor a la màquina i després instal·lar el certificat a l'ordinador.

Per obtenir més informació, consulteu Especificar les Funcions de seguretat ampliada i Configuració dels paràmetres SSL/TLS.

No podeu tancar una sessió mentre feu servir les funcions de còpia o d'escàner.

L'original no s'ha escanejat del tot.

Quan l'original s'hagi escanejat completament, premeu [Nítid], retireu l'original i tanqueu sessió.

"Prg. Dest. " no apareix a la pantalla de l'escàner per especificar destinacions.

"Restringir addició de destinataris d'usuari (Fax)" i/o "Restringir addició de destinataris d'usuari (Escàner)" està definit com a [Actiu] a "Seguretat ampliada", de manera que solament l'administrador pot registrar destinacions a la llibreta d'adreces a la pantalla d'escàner o fax.

El registre d'adreces l'ha de fer l'administrador d'usuaris.

No es pot enviar cap correu electrònic des de l'escàner.

De manera similar:

  • No es pot seleccionar l'adreça.

  • No es poden desar les dades en un suport.

Les següents situacions són causes possibles:

  • El període vàlid del certificat d'usuari (certificat de destinatari) ha caducat.

  • L'adreça de correu electrònic de l'administrador és incorrecta.

  • Instal·lar un certificat d'usuari (certificat de destinatari).

    Podeu instal·lar un certificat d'usuari (certificat de destinatari) des de la llibreta d'adreces de Web Image Monitor. El mateix certificat d'usuari (certificat d'usuari) cal preparar-lo per endavant.

  • Especifiqueu l'adreça de correu electrònic de l'administrador.

    Per obtenir informació, consulteu Connecting the Machine/ System Settings.

No es poden transferir documents mitjançant fax.

De manera similar:

  • No es pot seleccionar l'adreça.

Les següents situacions són causes possibles:

  • El període vàlid del certificat d'usuari (certificat de destinatari) ha caducat.

  • L'adreça de correu electrònic de l'administrador és incorrecta.

  • Instal·lar un certificat d'usuari (certificat de destinatari).

    Podeu instal·lar un certificat d'usuari (certificat de destinatari) des de la llibreta d'adreces de Web Image Monitor. El mateix certificat d'usuari (certificat d'usuari) cal preparar-lo per endavant.

  • Especifiqueu l'adreça de correu electrònic de l'administrador.

    Per obtenir informació, consulteu Connecting the Machine/ System Settings.

L'autenticació d'usuaris està inhabilitada, encara que els fitxers desats no apareguin.

És possible que l'autenticació de l'usuari s'hagi inhabilitat sense haver seleccionat "Tots els usuaris" per accedir als fitxers desats.

Torneu a habilitar l'autenticació de l'usuari i seleccioneu [Tots els usuaris] com a paràmetre per als permisos d'accés dels fitxers que voleu visualitzar.

L'autenticació d'usuaris està inhabilitada, encara que les destinacions especificades que utilitzen la màquina no apareguin.

És possible que l'autenticació de l'usuari s'hagi inhabilitat sense haver seleccionat "Tots els usuaris" per a "Protegeix destinació".

Torneu a habilitar l'autenticació de l'usuari i seleccioneu [Tots els usuaris] com a paràmetre per al permís d'accés de les destinacions que voleu visualitzar.

Per obtenir més informació, consulteu Protecció de la Llibreta d'adreces.

No podeu imprimir encara que l'autenticació d'usuari estigui habilitada.

És possible que no hàgiu especificat l'autenticació d'usuaris al driver de la impressora.

Determineu l'autenticació d'usuaris al driver de la impressora. Per obtenir més informació, vegeu l'Ajuda del driver de la impressora.

[Finalitzar treball i limitar] està seleccionat a "Acció de la màquina quan s'arriba al límit", però el treball en curs es cancel·la abans de finalitzar.

En funció de l'aplicació que feu servir, la màquina pot reconèixer un treball com a treballs múltiples, la qual cosa pot causar que es cancel·li el treball abans de finalitzar.

Reinicieu el paràmetre d'ús del volum d'impressió per a l'usuari, per exemple, esborrant el comptador d'ús del volum d'impressió i tornant a executar la impressió.

Per obtenir més informació, consulteu Reiniciar els comptadors d'ús del volum d'impressió.

Si intenteu d'interrompre un treball de còpia o escaneig, apareix una pantalla d'autenticació.

Amb aquesta màquina, podeu tancar la sessió mentre copieu o escanegeu. Si intenteu interrompre la còpia o escaneig després de tancar la sessió, apareix una pantalla d'autenticació.

Només l'usuari que ha executat una còpia o escaneig ho pot interrompre.

Espereu fins que el treball s'hagi completat o consulteu l'usuari que ha executat el treball.

L'administrador de la màquina pot suprimir el treball.