L'administrador pot especificar la informació de dispositiu de la impressora.
La informació de dispositiu de la impressora es pot exportar a un dispositiu extern com a fitxer d'informació de configuració del dispositiu. En importar un fitxer exportat d'informació de configuració del dispositiu a la impressora, es pot utilitzar com a còpia de seguretat per restaurar la configuració del dispositiu.
Dades que poden importar-se i exportar-se
Caract. impr.
Configuració de Web Image Monitor
Configuració del sistema
Dades que no poden importar-se ni exportar-se
Llibreta d'adreces
Programes (funció de la impressora)
Dades relacionades amb @Remote
Comptadors
Paràmetres que només es poden especificar mitjançant Web Image Monitor o un servei web (per exemple, els paràmetres de Bonjour)
Paràmetres per la data i l'hora
Paràmetres que requereixen el certificat del dispositiu
Paràmetres que s'han de configurar per a cada impressora (per exemple, paràmetres d'ajust d'imatge)
Paràmetres exclusivament per executar funcions i paràmetres exclusivament de visualització
![]()
El format d'arxiu per a exportacions és CSV.
La configuració de dispositiu de la impressora que importa el fitxer d'informació de configuració del dispositiu ha de ser la mateixa que la de la impressora que ha exportat el fitxer d'informació de configuració del dispositiu. Si no és així, el fitxer d'informació de la configuració del dispositiu no es podrà importar.
Només és possible la importació/exportació entre impressores si coincideix el model, la regió d'ús i el número de safata d'entrada.
Si es canvia la configuració del dispositiu, cal exportar el fitxer d'informació de configuració del dispositiu actualitzat.
Si hi ha diverses impressores amb la mateixa configuració de dispositiu, les seves configuracions es poden especificar de manera idèntica important el mateix fitxer de configuració del dispositiu.
Mentre algun usuari està operant amb la impressora, no poden realitzar-se les funcions d'importació o exportació fins que l'usuari completa l'operació.
Durant les accions d'exportació i importació, la impressora no pot fer-se funcionar de cap altra manera.