L'hora d'inici del treball d'impressió, les dades de la persona que imprimeix (nom o nom d'usuari de l'inici de sessió), el número de la impressora i l'adreça IP de la impressora es poden integrar de manera obligatòria en fulls impresos. Aquesta funció s'anomena Segell seguretat obligatori.
Imprimir sempre la informació de la persona que imprimeix el treball és eficaç de cara a dissuadir la fuita d'informació. També es pot emprar per identificar les fonts de la fuita d'informació.
![]()
Inicieu sessió com a l'administrador de la màquina des de Web Image Monitor.
Feu clic a [Gestió de dispositius] i, a continuació, a [Configuració].
Feu clic a [Segell seguretat obligatori] sota "Paràmetres dispositiu".
Seleccioneu [Actiu] al "Segell seguretat obligatori".
Seleccioneu l'element que es segellerà.
Podeu segellar un element seleccionant [Segell].
Els elements on s'especifiqui [Sense segell] no s'imprimiran.
Data / Hora
S'imprimirà l'hora d'inici del treball.
Nom usuari impressió
Si se selecciona "Segell nom usuari", s'imprimeix el "Nom" de la Llibreta d'adreces.
Si se selecciona "Sgll nom usu.inici sessió", s'imprimeix el "Nom usuari inici ses." de la "Info. Autent." de la Llibreta d'adreces.
Si no es configuren l'autenticació d'usuari o l'autenticació de codi d'usuari, no s'imprimex el nom de la persona que imprimeix el treball.
ID màquina
S'imprimeixen els números que hi ha a "Núm. sèrie de la màquina" de [Consultes].
Adreça IP màquina
S'imprimeix l'adreça IP de la impressora. Si hi ha adreces IPv4 i IPv6, s'imprimeixen les adreces IPv4. Si no s'ha configurat cap adreça IP, es deixa en blanc.
Especifiqueu "Ajustar posició segell".
Cliqueu [D'acord].
Tanqueu sessió.
![]()
Inicieu sessió com a administrador de la màquina des del panell de control.
Habiliteu la funció Segell seguretat obligatori.
[Configuració del sistema] |
Seleccioneu les dades que voleu utilitzar per a un segell.
Seleccioneu les dades que voleu utilitzar per a un segell |
Data / Hora
S'imprimirà l'hora d'inici del treball.
Nom usuari impressió
Si se selecciona [Segell nom usuari], s'imprimirà “Nom” a "Noms" de la Llibreta d'adreces. Si se selecciona [Segell nom usuari], s'imprimirà “Nom d'usuari d'inici de sessió” a “Info autent.” de la Llibreta d'adreces. Nom d'usuari no s'imprimeix si no s'ha habilitat l'autenticació d'usuari o s'ha habilitat l'autenticació de codi d'usuari.
ID màquina
S'imprimeixen els números que hi ha a "Núm. sèrie de la màquina" de [Consultes].
Adreça IP màquina
S'imprimeix l'adreça IP de la impressora. Si hi ha adreces IPv4 i IPv6, s'imprimeixen les adreces IPv4. Si no s'ha configurat cap adreça IP, es deixa en blanc.
Ajusteu la posició del segell.
[Ajust posició segell] |
Tanqueu sessió.
![]()
També pot determinar-se mitjançant Web Image Monitor. Per obtenir més informació, consulteu el procediment per al model SP C340DN.