Omet capçalera
 

Torneu a configurar la contrasenya de l'administrador

SP C340DN

1Inicieu sessió com a supervisor des de Web Image Monitor.

Per obtenir informació sobre com iniciar sessió, consulteu Mètode d'inici de sessió per a l'administrador.

2Feu clic a [Gestió de dispositius] i, a continuació, a [Configuració].

3Feu clic a [Programa/Canvi administrador] sota "Paràmetres dispositiu".

4Feu clic a [Canvia] al costat de "Contrasenya d'inici de sessió" des de l'administrador la contrasenya del qual vulgueu tornar a configurar.

5Escriviu la contrasenya d'inici de sessió a [Contrasenya nova].

6Torneu a escriure la contrasenya d'inici de sessió a [Confirmació contrasenya], i feu clic a [D'acord].

7Cliqueu [D'acord].

8Tanqueu sessió.

SP C342DN

1Inicieu sessió com a supervisor des del panell de control.

2Seleccioneu l'administrador la contrasenya del qual voleu canviar.

[Configuració del sistema] [Eines de l'administrador] [Programa/Canvia Administrador] [Programa/Canvia Administrador] Seleccioneu el número d'administrador la contrasenya del qual voleu canviar

3Canvieu la contrasenya d'inici de sessió.

[Canvia] Introduïu la contrasenya de l'inici de sessió [D'acord] Torneu a introduir la contrasenya de l'inici de sessió per confirmar [D'acord] [D'acord]

4Tanqueu sessió.

Nota

  • El supervisor pot canviar les contrasenyes d'inici de sessió dels administradors, però no els seus noms d'usuari d'inici de sessió.

  • També pot determinar-se mitjançant Web Image Monitor. Per obtenir més informació, consulteu el procediment per al model SP C340DN.