Quan l'autenticació del codi d'usuari està activada, s'apliquen les restriccions següents als paràmetres del límit del volum d'impressió:
Si està seleccionat [Control PC] per a la funció d'impressora, els valors especificats per a les unitats d'ús del volum d'impressió no es poden aplicar als comptadors d'impressions dels usuaris. No seleccioneu [Control PC] si voleu limitar el volum d'impressió quan executeu l'autenticació del codi d'usuari.
Amb l'autenticació bàsica, Windows i LDAP, les xifres que es mostren a la part superior esquerra del panell de control indiquen quantes impressions del total assignat als usuaris per part de l'administrador han esgotat.
Amb l'autenticació del codi d'usuari, els usuaris no poden comprovar el volum d'impressió que han consumit, ni mitjançant el panell de control ni amb Web Image Monitor. Amb l'autenticació del codi d'usuari, els administradors poden informar els usuaris del volum d'impressió que han realitzat.
La informació de registre relacionada amb els límits d'ús d'impressió no es registra al registre de treball o al registre d'accés.
En funció dels paràmetres configurats per a l'autenticació del codi d'usuari, els usuaris poden realitzar impressions abans d'iniciar sessió, independentment del límit de volum d'impressió establert per l'administrador. Restringiu totes les funcions d'[Autenticació codi usuari] a [Gestió autenticació usuaris].