Omet capçalera
 

Càrrega del paper a les safates

El paper es carrega de la mateixa manera a totes les safates de paper.

A l'exemple següent, el paper es carrega a la safata 2.

Important

  • Icona regió A(principalment, Europa i Àsia)
    La safata 1 només pot contenir paper A4Vertical. Si voleu imprimir a paper A5Vertical, B5 JISVertical, o 81/2 × 11Vertical des de la safata 1, poseu-vos en contacte amb el representant del servei tècnic.

  • Icona de regió B(principalment, Amèrica del Nord)
    La safata 1 només pot contenir paper 81/2 × 11Vertical. Si voleu imprimir a paper A4Vertical, A5Vertical, o B5 JISVertical des de la safata 1, poseu-vos en contacte amb el representant del servei tècnic.

  • Comproveu que els cantells del paper estiguin alineats a la dreta.

  • Si la safata de paper s'insereix amb força quan es col·loca al seu lloc, les guies laterals de la safata es podrien moure de lloc.

1Comproveu que el paper de la safata de paper no s'estigui utilitzant i després retireu suaument la safata fins que s'aturi.

Il·lustració de la safata 2

2Alineeu el paper i carregueu-lo amb la cara per imprimir cap amunt.

No hi col·loqueu més paper del que indica la marca del límit.

Il·lustració de la safata 2

3Empenyeu suaument cap a dins la safata de paper plena.

Nota

  • A les safates 2-4 es poden carregar diferents formats de paper ajustant les posicions de les guies final i laterals. Per obtenir més informació, vegeu Paper Specifications and Adding Paper.

  • Podeu carregar sobres a le safates 2-4. Quan carregueu sobres, col·loqueu-los en l'orientació correcta. Per obtenir més informació, vegeu Sobres.