![]()
|
Un administrador amb privilegis de gestió de dispositius, usuaris, xarxes i fitxers pot configurar la informació del dispositiu.
La informació del dispositiu es pot exportar a un dispositiu extern com a fitxer d'informació de configuració del dispositiu. En importar un fitxer exportat d'informació de configuració del dispositiu a la màquina, es pot utilitzar com a còpia de seguretat per restaurar la configuració del dispositiu.
Així mateix, la gestió de l'arxiu d'informació de configuració del dispositiu amb el servidor del dispositiu de gestió permet que l'arxiu d'informació de configuració del dispositiu s'importi regularment a l'hora especificada o en iniciar el dispositiu.
Dades que poden importar-se i exportar-se
Caracter. Copiadora / Document Server
Caract. impr.
Caract. escàner
Paràmetres navegador
Programa (Doc. Server)
Programa (Copiadora)
Programa (Escàner)
Config. Web Image Monitor
Paràmetres servei Web
Configuració del sistema
Característiques pantalla
Paràmetres de personalització de la pantalla d'inici *1
*1 El fons de pantalla no es pot exportar si s'ha seleccionat "Fons de pantalla animats".
Dades que no poden importar-se ni exportar-se
Alguns paràmetres de configuració del sistema *2 *3
*2 El paràmetre de la data, els paràmetres que necessiten certificats de dispositiu i els paràmetres que s'han d'ajustar per a cada màquina (per exemple, els paràmetres d'ajust d'imatge) no es poden importar ni exportar.
*3 Els paràmetres que només s'utilitzen per a l'execució de funcions o per a la visualització no es podem importar o exportar.
Extended Feature Settings (no disponible en català)
Llibreta d'adreces
Programes (funció de la impressora)
Els paràmetres es poden especificar mitjançant telnet
RICOH @Remote: dades relacionades
Comptadors
Paràmetres que només es poden especificar mitjançant Web Image Monitor o un servei web (per exemple, els paràmetres de Bonjour o SSDP)
Com importar informació de configuració de dispositiu del servidor
Utilitzeu el servidor de gestió de dispositius o el servidor web.
Per utilitzar el servidor de gestió de dispositius, consulteu el manual del servidor de gestió de dispositius.
Per utilitzar el servidor web, obriu el fitxer CSV d'informació de paràmetres del dispositiu, canvieu les dades que apareixen a "ModuleID" per "-", i emmagatzemeu-lo al servidor web. Per obtenir-ne més informació, poseu-vos en contacte amb el vostre distribuïdor.
![]()
El format d'arxiu per a exportacions és CSV.
La importació i l'exportació només es poden dur a terme entre màquines del mateix model.
Si es canvia la configuració del dispositiu, cal exportar el fitxer d'informació de configuració del dispositiu actualitzat.
Si hi ha múltiples màquines, podeu especificar els seus paràmetres de forma idèntica en importar el mateix fitxer de paràmetres de dispositiu.
Mentre un usuari fa servir la màquina, no poden realitzar-se les funcions d'importació o exportació fins que l'usuari completa l'operació.
Durant les accions d'exportació i importació, la màquina no pot fer-se funcionar de cap altra manera.
Per obtenir detalls sobre com gestionar la targeta SD, vegeu Com començar.
També podeu utilitzar Web Image Monitor per configurar els paràmetres d'importació, exportació i servidor.