Omet capçalera
 

Pantalla [Fax]

Il·lustració explicativa i numerada de la pantalla del panell d'operacions.

  1. Estat de funcionament i missatges

    Mostra l'estat de les operacions i els missatges.

  2. Fax, Internet Fax, C/e i Carpeta

    Premeu una pestanya per canviar de tipus de transmissió entre les pantalles [Fax], [Internet Fax], [C/e] i [Carpeta].

    • Quan Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions (Fax) està seleccionat, podeu especificar números de fax o destinataris d'IP-Fax.

    • Quan Il·lustració de la pantalla operativa (Internet Fax) està seleccionat, podeu especificar destinataris d'Internet Fax.

    • Quan s'ha seleccionat Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions (C/e), podeu especificar les destinacions de correu electrònic.

    • Quan Il·lustració de la pantalla operativa (Carpeta) està seleccionat, podeu especificar destinataris de carpeta.

  3. Número introduït

    Mostra el número introduït per a un destinatari.

  4. [Emmagatz fitxer]

    Permet emmagatzemar documents al Document Server.

    Per obtenir més informació sobre com emmagatzemar documents, vegeu el manual de Fax.

  5. [Estat TX/RX / Impr.]

    Premeu aquesta tecla per mostrar diferent informació sobre la comunicació.

    Per obtenir més informació sobre com confirmar informació, vegeu el manual de Fax.

  6. [Compr. modes]

    Permet confirmar els paràmetres de la transmissió.

  7. Memòria

    Mostra el percentatge d'espai lliure a la memòria.

  8. [Vista prèvia]

    Permet comprovar l'original escanejat abans d'enviar-lo.

  9. [Cerca dst.]

    Permet buscar un destinatari per nom del destinatari, número de fax, adreça de correu electrònic o número de registre.

    Per obtenir més informació sobre una cerca de destinataris, vegeu el manual de Fax.

  10. [TX imm.]

    Canvia el mode de transmissió a Transmissió immediata.

    Quan [TX imm.] no està ressaltat, la màquina es troba en mode de Transmissió des de memòria. Per obtenir més informació sobre la transmissió des de memòria i la transmissió immediata, vegeu el manual de Fax.

  11. [Canvi títol]

    Canvia el tipus de les tecles de títol. Per obtenir més informació, vegeu el manual de Fax.

  12. Llista de destinataris

    Es mostra la llista de destinataris que hi ha registrats a la màquina. Si no es poden visualitzar tots els destinataris, premeu [Tecla de desplaçament cap amunt] o [Tecla de desplaçament cap avall] per canviar de pantalla.

    El símbol (Il·lustració de pantalla del panell d'operacions) indica un destinatari de grup.

  13. [Mode TX]

    Permet configurar diferents característiques de la transmissió. Per obtenir més informació sobre la configuració de les funcions, vegeu el manual de Fax.

  14. [Nom remitent]

    Permet definir un remitent.

  15. Tecles ràpides

    Mostra les tecles ràpides definides per a funcions d'ús freqüent. [Estat fitxer TX] i [Estat fitxer RX] estan predefinides.

    Per obtenir més informació sobre les Tecla ràpida, vegeu el manual de Fax.

  16. Tecles de títol

    Apareixen les tecles de títol. Permeten canviar d'una pàgina (pantalla) a una altra a la llista de destinataris.

  17. [Sel. fitxer emmag.]

    Permet enviar o imprimir els documents emmagatzemats al Document Server.

  18. [Tipus fitxer]

    Podeu seleccionar el tipus d'arxiu.

  19. Paràmetres de l'original i de l'escaneig

    Permet especificar paràmetres de l'escaneig i tipus d'alimentació d'originals.

Nota

  • El menú Característiques de fax inclou la configuració d'un paràmetre d'usuari (switch 17, bit 3) que permet configurar la màquina per tal que torni al mode En espera quan acabi d'escanejar un original. Per obtenir més informació, vegeu el manual de Fax.

  • Quan els paràmetres següents s'estableixen en [Actiu] al menú Característiques de fax, es mostraran les pestanyes de tipus de transmissió. Per obtenir més informació sobre aquests paràmetres, vegeu el manual de Fax.

    • Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions (Internet Fax): Quan [Configuració Internet Fax] s'estableix en [Actiu].

    • Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions (C/e): Quan [Configuració c/e] s'estableix en [Actiu].

    • Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions (Carpeta): Quan [Configuració carpeta] s'estableix en [Actiu].

  • La informació sobre documents enviats mitjançant la funció de fax no es pot comprovar a la pantalla [Historial de treballs]. Utilitzeu [Estat TX/RX / Impr.].