Podeu utilitzar el sistema de gestió d'escaneig distribuït (DSM) a Windows Server 2008 R2/2012 per gestionar les destinacions i paràmetres d'escaneig per cada usuari individual en un grup i utilitzar la informació al distribuir dades escanejades.
També podeu utilitzar aquest sistema per gestionar de forma centralitzada informació sobre persones que utilitzin la xarxa i les funcions d'escàner de la màquina. Els fitxers lliurats i la informació d'usuari poden controlar-se.

Heu d'instal·lar i configurar un servidor Windows per utilitzar el sistema de gestió d'escaneig distribuït. Aquest sistema és compatible amb Windows Server 2008 R2 o superior.
![]()
Per obtenir més informació sobre com lliurar fitxers mitjançant el sistema de gestió d'escaneig distribuït, consulteu Scan.