Problema |
Solucions |
El paper no s'alimenta des de la safata seleccionada. |
Si utilitzeu un sistema operatiu Windows, els paràmetres del driver de la impressora anul·len els que hàgiu especificat a la pantalla. Seleccioneu la safata d'entrada mitjançant el driver de la impressora. Per obtenir-ne més detalls, consulteu l'Ajuda del driver de la impressora. |
Les còpies impreses no s'apilen correctament. |
El paper està humit. Utilitzeu paper que s'hagi emmagatzemat adequadament. Vegeu Precaucions per al paper.
Si els fulls impresos surten ondulats, utilitzeu l'extensió estàndard de la safata. Vegeu Guia de components.
|
La impressora tarda molt a engegar-se. |
Si la impressora s'apaga mentre encara s'està accedint al disc dur (per exemple: durant l'eliminació del fitxer), li costarà més temps carregar-se la propera vegada que s'engegui. Per evitar aquest retard, no l'apagueu mentre estigui efectuant alguna operació. |
Tarda molt a reiniciar-se la impressió. |
Les dades són tan grans o complexes que costa un temps a processar-se. Si l'indicador d'entrada de dades fa pampallugues significa que les dades s'estan processant. Espereu fins que es reiniciï.
la impressora es trobava en el mode d'estalvi d'energia o el mode en repòs. Per reiniciar aquests modes, la impressora ha d'escalfar-se i això comporta un temps fins que la impressió s'iniciï. Per obtenir més informació, consulteu Estalvi d'energia.
|
La impressió tarda massa a completar-se. |
Les dades de gran volum, com ara documents amb molts gràfics, triguen més temps a ser processades. Per tant, heu d'esperar més temps. Si canvieu els paràmetres següents amb el driver de la impressora pot ser que augmenti la velocitat d'impressió. Per obtenir-ne més detalls, consulteu l'Ajuda del driver de la impressora.
Les dades són tan grans o complexes que la impressora tarda un temps en processar-les. Si l'indicador d'entrada de dades fa pampallugues, significa que les dades s'estan processant. Espereu fins que es reiniciï.
|
Les opcions instal·lades no es detecten a les propietats de la impressora. |
L'ordinador i la impressora no mantenen comunicació bidireccional. Cal que configureu les opcions instal·lades a les propietats de la impressora. Per obtenir-ne més detalls, consulteu l'Ajuda del driver de la impressora.
Un cop heu efectuat una actualització automàtica de la informació del dispositiu amb les propietats del driver d'impressora PCL 6 o PostScript 3, és possible que altres drivers de la impressora no puguin establir comunicació i no puguin dur a terme aquesta actualització automàtica correctament. Això només passa amb Windows XP de 32 bit. En aquests casos, tanqueu sessió a Windows i torneu a iniciar-la per, a continuació, tornar a efectuar-ne l'actualització automàtica. Si no podeu solucionar el problema, poseu-vos en contacte amb el representant del servei tècnic.
|
En realitzar impressions agrupades o enquadernades. |
Comproveu que el format i la direcció del paper configurats en el drive de la impressora són els mateixos que els configurats en l'aplicació. Si els paràmetres no són els mateixos, canvieu-los des del driver de la impressora. |
S'ha seleccionat una safata buida mitjançant Selecció auto safata, i el document no imprimeix per causa d'un error del paper. |
Si una safata de paper s'obre i es tanca mentre la impressora es troba en el mode d'estalvi d'energia, la impressora inicialitzarà la safata en recuperar-se, però aquesta safata no podrà seleccionar-se mitjançant Selecció auto safata. Per imprimir des d'una safata que hàgiu obert i tancat mentre la impressora es trobava en el mode d'estalvi d'energia, cal que especifiqueu manualment la safata com a safata d'origen abans d'imprimir. Quan la impressora es recuperi del mode d'estalvi d'energia i completi la inicialització, imprimirà el document des de la safata que hàgiu especificat. |