En funció de la combinació del nivell d'autenticació i tipus de treball d'impressora, la màquina pot no imprimir adequadament. Establiu una combinació adequada en funció de l'entorn operatiu.
Quan l'autenticació de l'usuari està desactivada, és possibles imprimir tots els tipus de treballs.
Tipus de treballs d'impressió: un treball d'impressió s'especifica quan:
La casella de verificació [Autenticació d'usuari] se selecciona des del driver de la impressora PCL o del driver universal del PCL.
L'[Autenticació d'usuari] i les caselles de verificació [Amb xifratge] se seleccionen des del mini driver PCL*.
* La funció d'autenticació no pot fer-se servir amb els sistemes operatius IA-64.
La casella de verificació [Autenticació d'usuari] se selecciona des del minidriver PCL.
La casella de verificació [Autenticació d'usuari] no se selecciona des del driver PCL de la impressora ni des del minidriver PCL*.
* La funció d'autenticació no pot fer-se servir amb els sistemes operatius IA-64.
El codi d'usuari s'introdueix amb el driver de l'impressora PostScript 3 o el driver universal PS3.
El mateix passa amb la impressió de recuperació/en paral·lel amb un driver d'impressora PCL que no admeti l'autenticació.
El codi d'usuari no s'ha introduït amb el driver de la impressora PostScript 3 ni amb el driver universal PS3. El mateix passa amb la impressió de recuperació/en paral·lel amb un driver d'impressora PCL que no admeti l'autenticació.
Un treball d'impressió o un fitxer PDF s'envia a un ordinador central que no té driver d'impressora a través d'LPR o PictBridge. Això també pot aplicar-se a correu cap a impressora. Per obtenir més informació sobre l'opció de correu a impressora, vegeu
Un fitxer PDF s'imprimeix via ftp. L'autenticació personal es porta a terme mitjançant l'ID d'usuari i la contrasenya utilitzada per iniciar sessió via ftp. No obstant això, l'ID i la contrasenya d'usuari no estan xifrats.
Nivells d'autenticació de treballs de la impressora i tipus de treballs
Autenticació treballs impr. |
Simple (Tot) |
Simple (Tot) |
Simple (Tot) |
Completa |
Completa |
Completa |
|---|---|---|---|---|---|---|
Clau xifratge driver:Intensitat xifratge |
Xifratge simple |
DES |
AES |
Xifratge simple |
DES |
AES |
Treball d'impressió tipus 1 |
C*1 |
C*1 |
C*1 |
C*1 |
C*1 |
C*1 |
Treball d'impressió tipus 2 |
C*1 |
C*1 |
X*1 |
C*1 |
C*1 |
X*1 |
Treball d'impressió tipus 3 |
B |
X*1 |
X*1 |
B |
X*1 |
X*1 |
Treball d'impressió tipus 4 |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
Treball d'impressió tipus 5 |
A |
A |
A |
B |
B |
B |
Treball d'impressió tipus 6 |
A |
A |
A |
X |
X |
X |
Treball d'impressió tipus 7 |
A |
A |
A |
X |
X |
X |
Treball d'impressió tipus 8 |
B |
B |
B |
B |
B |
B |
*1 La impressió mitjançant l'autenticació del codi d'usuari es pot fer des de B.
A: La impressió és possible independentment de l'autenticació d'usuari.
B: La impressió és possible si l'usuari es pot autenticar. Si l'usuari no es pot autenticar, el treball d'impressió s'anul·larà.
C: La impressió és possible si l'usuari es pot autenticar i la Clau de xifratge del driver de la impressora i la màquina coincideixen.
X: La impressió no és possible independentment de l'autenticació d'usuari, i el treball d'impressió s'anul·larà.
![]()
Per obtenir més informació sobre "Clau xifratge driver:Intensitat xifratge", vegeu Especificar les Funcions de seguretat ampliada.