![]() ![]() | ![]() | ||
Feu servir el procediment següent per canviar un perfil d'escaneig.
El primer cop que la màquina es registra a un ordinador, es crea un perfil automàticament. Podreu canviar aquest perfil a l'ordinador mitjançant el procediment següent.
Al menú [Inicia], feu clic a [Tauler de control].
S'obre el Tauler de control.
Feu clic a [Maquinari i so].
En funció dels paràmetres del Tauler de control, no heu de seguir aquest pas.
Feu clic a [Escàners i càmeres].
Apareix el quadre de diàleg [Escàners i càmeres].
Seleccioneu aquesta màquina i feu clic a [Perfils d'escaneig]
Apareixerà el quadre de diàleg [Perfils d'escaneig].
Seleccioneu un perfil i feu clic a [Editar].
Apareix el quadre de diàleg [Editar perfil].
Configureu els paràmetres necessaris.
Per obtenir-ne informació detallada, vegeu "Opcions i paràmetres del perfil d'escaneig".
Quan hagueu acabat, feu clic a [Desar perfil].
Els paràmetres modificats es guarden com un perfil.
Per eliminar un perfil, cliqueu [Eliminar] al quadre de diàleg de Perfils d'escaneig que es mostra en el pas 4.
![]()
Si un perfil no apareix al quadre de diàleg [Escàners i càmeres], és possible que la màquina associada estigui apagada, o que els paràmetres necessaris d'escàner WSD no s'hagin especificat. Per obtenir informació detallada sobre els paràmetres d'escàner WSD, consulteu "Preparació per enviar fitxers utilitzant WSD".
Si un perfil no apareix al quadre de diàleg [Perfils d'escaneig], torneu-lo a crear com a perfil nou. Per obtenir informació detallada, consulteu "Crear un nou perfil d'escaneig".
Podeu crear diversos perfils.