![]() ![]() | ![]() | ||
Aquesta secció explica com utilitzar les funcions d'impressió com, per exemple, impressió normal, impressió dúplex i combinar impressió.
Totes les funcions descrites en aquest capítol es configuren i es registren a l'àrea [Llista paràmetres predeterminats d'un clic:]. També podeu canviar els paràmetres de cada funció modificant "Paràmetres predeterminats d'un clic". Per obtenir més detalls sobre els paràmetres personalitzats, vegeu "Configuració de paràmetres de la impressora - Paràmetres predeterminats d'un clic".
![]()
Si envieu un treball d'impressió a través d'USB 2.0 quan la màquina es troba en mode de baix consum o en repòs, podria aparèixer un missatge d'error a l'ordinador encara que el treball s'hagi imprès. En aquest cas, comproveu que el document s'hagi imprès.