![]() ![]() | ![]() | ||
![]()
Si la màquina està preparada per connectar-se al servidor d'entrega a través d'un router telefònic, el router es connectarà a la xarxa sempre que s'estableixi una connexió amb el servidor d'entrega. En aquest cas, s'aplicaran les tarifes telefòniques corresponents.
Si la màquina està connectada a una xarxa, respecteu els punts següents a l'hora de configurar la màquina o modificar-ne paràmetres:
Per obtenir-ne més informació, consulteu les instruccions i l'ajuda del Software d'entrega ScanRouter i de DeskTopBinder.
Si hi ha un router telefònic connectat en un entorn de xarxa
La configuració del servidor d'entrega que voleu connectar s'ha de dur a terme a la màquina que tingui el software d'entrega ScanRouter, Auto Document Link o DeskTopBinder. A més a més, cal configurar els dispositius connectats amb els paràmetres I/O de l'eina d'administració del software d'entrega ScanRouter.
Si canvia l'entorn de xarxa, cal fer els canvis necessaris al servidor d'entrega amb la màquina, l'eina d'administració dels ordinadors client, Auto Document Link i DeskTopBinder. A més a més, cal definir la informació correcta dels dispositius connectats amb els paràmetres I/O de l'eina d'administració del software d'entrega ScanRouter.
Si es connecta amb un ordinador que fa servir accés telefònic
No instal·leu el software d'entrega ScanRouter en ordinadors que facin servir l'accés telefònic.
Quan utilitzeu el software d'entrega ScanRouter, DeskTopBinder, Auto Document Link, o un controlador TWAIN en un ordinador accés de marcatge directe, podreu realitzar una connexió de marcatge directe en connectar-lo al servidor d'entrega, i a d'altres equips en funció de la seva configuració. Si l'ordinador està configurat per connectar-se a Internet automàticament, no apareixerà el quadre de diàleg de confirmació i potser s'apliquen tarifes de connexió sense que us n'adoneu. Per evitar connexions innecessàries, l'ordinador s'ha de configurar de manera que sempre aparegui el quadre de diàleg de confirmació abans d'establir cap connexió. No establiu connexions innecessàries quan feu servir els programes esmentats abans.