Si voleu escanejar tota l’àrea d’un original de format personalitzat, seleccioneu [Format pers.] com a format d’escaneig.
Per visualitzar la pantalla de la mida personalitzada, a la pantalla inicial de l'escàner, premeu [Paràmetres d'exploració] > [Mida d'exploració] > [Format pers.].
En la següent taula s'explica com mesurar els originals de formats personalitzats i com especificar els paràmetres d'escaneig a la pantalla de paràmetres de formats personalitzats.
Procediment per mesurar
Orientació i col·locació de l'original |
Mètode de mesura per escanejar tota l'àrea d'un original de format personalitzat |
|---|---|
En l'orientació |
|
En l'orientació |
|
Paràmetres d'exploració de la pantalla de configuració de mida personalitzada

Format de l'original (X1 i Y1)
Especifiqueu la llargada i amplada de l'original.
Escriviu l'amplada i llargada reals a [X1] i [Y1], respectivament, i premeu la tecla [
].
Posició d'inici (X2 i Y2)
Ajusteu la Posició d'inici a 0 mm (0 polzades).
Escriviu "0" tant a [X2] com a [Y2], i després premeu la tecla [
].
Àrea exploració (X3 i Y3)
Especifiqueu els mateixos valors que a Format de l'original (X1, Y1).
Introduïu els mateixos valors a [X3] i [Y3] que a Format de l'original (X1 i Y1 respectivament), i després premeu la tecla [
]].
![]()
Per a X1 i Y1, podeu especificar 140 mm (5,5 polzades) o més.
Si exploreu originals amb [Format pers.], no podeu introduir valors específics a [Format de l'original] i [Posició d'inici]. Per configurar l'àrea d'exploració, especifiqueu primer [Àrea exploració] i [Posició d'inici] i, després, [Format de l'original].
Per escanejar un original més petit de 140 mm (5,5 polzades), configureu els paràmetres com si escanegéssiu part d’un original més gran de 140 mm (5,5 polzades). Per exemple: per escanejar una etiqueta de CD en el vidre d'exposició, especifiqueu X1 - X3 i Y1 - Y3 en funció de la següent taula. Per obtenir més informació sobre els procediments d'escaneig, vegeu Escanejar part d'un original amb format personalitzat
.

Per obtenir més informació sobre com col·locar els originals, vegeu Configuració del Tipus aliment. orig.
.