Omet capçalera
 

Programació del servidor LDAP

Aquest apartat explica com programar el servidor LDAP.

1Premeu la tecla [Eines d'usuari].

2Premeu [Configuració del sistema].

3Premeu [Eines administrador].

4Premeu dues vegades [Tecla de desplaçament cap avallSegüent].

5Premeu [Programa / Canvia / Suprimeix servidor LDAP].

6Comproveu que [Programa / Canvia] està seleccionat.

7Seleccioneu el servidor LDAP que vulgueu programar o canviar.

Quan programeu el servidor, seleccioneu [*No s'ha programat].

8Premeu [Canvia] a "Nom".

9Introduïu el nom i, a continuació, premeu [D'acord].

10Premeu [Canvia] a "Nom del servidor".

11Introduïu el nom del servidor, i premeu [D'acord].

12Premeu [Canvia] a "Base de cerca".

Seleccioneu la carpeta arrel per iniciar la cerca. Els usuaris registrats a la carpeta seleccionada i les seves subcarpetes seran objectius de cerca.

13Introduïu la base de cerca i premeu [OK].

Per exemple, si l'objectiu de la cerca és el Departament de vendes de la companyia ABC, introduïu "dc=departament de vendes o=ABC". (En aquest exemple, la descripció és per a un directori actiu. "dc" és per a la unitat organitzativa, i "o" és per la companyia.)

En funció de l'entorn del vostre servidor, pot ser que calgui registrar la base de cerca. Quan el registre sigui necessari, les cerques no especificades donaran com a resultat un error.

Comproveu l'entorn del vostre servidor i introduïu-hi les especificacions necessàries.

14Premeu [Canvia] a "Número del port".

Especifiqueu el número de port per establir la comunicació amb el servidor LDAP. Cal que el port sigui compatible amb el vostre entorn.

15Introduïu un número de port amb les tecles numèriques, i premeu la tecla [Nítid].

16Premeu [Actiu] a "Utilitzeu connexió segura (SSL)".

Utilitzeu SSL per comunicar-vos amb el servidor LDAP.

Per utilitzar SSL, el servidor LDAP ha de ser compatible amb SSL.

Quan a SSL hi ha marcat [Actiu], el número de port passa automàticament a "636".

Cal que el paràmetre SSL estigui activat en aquesta màquina. Per obtenir més informació, poseu-vos en contacte amb el vostre administrador de xarxes.

17Premeu [Tecla de desplaçament cap avallSegüent].

18Premeu [Actiu] o [Seguretat alta] a "Autenticació".

Per efectuar una petició de cerca al servidor LDAP, utilitzeu el compte de l'administrador per a l'autenticació.

Els paràmetres d'autenticació han de respectar els paràmetres d'autenticació del vostre servidor. Comproveu els paràmetres del vostre servidor abans de configurar aquesta màquina.

[Seguretat alta] només està disponible amb LDAP Versió 3.0.

Quan [Alta seguretat] estigui seleccionat, la contrasenya d'administrador es xifrarà abans d'enviar-la a la xarxa. Quan s'hagi seleccionat [Actiu], la contrasenya s'enviarà sense xifratge.

Il·lustració de pantalla del tauler d'operacions

19Premeu [Tecla de desplaçament cap avallSegüent].

20Premeu [Canvia] a "Nom".

Podeu introduir un atribut com qualsevol paraula clau de cerca. Aleshores, amb l'atribut introduït, la funció fa una cerca a la Llibreta d'adreces del servidor LDAP.

21Introduïu el nom i, a continuació, premeu [D'acord].

22Premeu [D'acord].

23Premeu [Surt].

24Premeu la tecla [Eines d'usuari].