Saltar capçaleraimatge
ManualsContingutAnteriorSegüentAjuda

Canviar a la pantalla Correu electrònic

En aquesta secció s'explica el procediment per canviar a la pantalla Correu electrònic.

Si es visualitza la pantalla Escaneja a carpeta, premeu [C/e] per canviar a la pantalla Correu electrònic.

Si es visualitza la pantalla d'escàner d'entrega a xarxa, canvieu a la pantalla Correu electrònic com s'indica a continuació:

  1. Premeu [Dest. Entrega].

    Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

    Es mostra la pantalla Correu electrònic o Escaneja a carpeta.

  2. Si es mostra la pantalla Escaneja a carpeta, premeu [C/e].

    Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

    Es mostra la pantalla Correu electrònic.

    Nota

    • No podeu sortir de la pantalla d'escàner d'entrega en xarxa o d'altres pantalles mentre s'estan especificant destinataris de l'entrega. Per esborrar el destinatari especificat, visualitzeu-lo al camp de destinatari i, a continuació, premeu la tecla [Esborra/Atura't].

    • Si escanegeu fitxers mitjançant WSD, apareix [Canv llst dest.] o [Dest. WSD] en comptes de [Dest. Entrega]. Per activar la pantalla de correu electrònic, premeu [Canv llst dest.] i, a continuació, a la pantalla que apareix, premeu [E-mail/Carpeta] o [Dest. WSD].