Saltar capçalera
 

Procediment bàsic d'ús d'Escaneja a carpeta

En aquesta secció es descriu el procediment bàsic relacionat amb l'ús d'Escaneja a carpeta.

1Assegureu-vos que no quedi cap configuració anterior.

Si hi ha alguna configuració anterior, premeu la tecla [Esborra modes].

2Si es mostra la pantalla d'entrega de xarxa o de correu electrònic, canvieu a la pantalla d'Escaneja a carpeta.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Canvi a la pantalla Escaneja a carpeta".

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

3Col·loqueu els originals.

4Si cal, premeu [Paràmetres escàner] per especificar els paràmetres d'exploració, com ara la resolució i la mida d'exploració

Per obtenir informació detallada, consulteu "Diversos paràmetres d'exploració".

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

5Si cal, especifiqueu la densitat d'exploració.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Ajustament de la densitat de la imatge".

6Si cal, premeu [Tipus aliment. orig.] per especificar paràmetres com l'orientació dels originals.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Definició del tipus d'alimentació d'originals".

7Si cal, premeu [Nom/tipus ftx enviament] per especificar paràmetres com el format i el nom del fitxer.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Especificació del tipus i el nom del fitxer".

8Especifiqueu el destinatari.

Podeu especificar diversos destinataris.

Per obtenir informació detallada, consulteu "Especificació dels destinataris d'Escaneja a carpeta".

9Premeu la tecla [Inici].

Si esteu escanejant per lots, col·loqueu els següents originals.

Nota

  • Si heu seleccionat més d'un destinatari, podeu prémer [Tecla de desplaçament cap amunt] o [Tecla de desplaçament cap avall] al costat del camp de destinatari per desplaçar-vos pels destinataris.

  • Per cancel·lar un destinatari seleccionat, premeu [Tecla de desplaçament cap amunt] o [Tecla de desplaçament cap avall] per visualitzar el destinatari al camp de destinatari i, a continuació, premeu la tecla [Esborra/Atura't]. Podeu cancel·lar un destinatari seleccionat d'una llista de destinataris tornant a prémer el destinatari seleccionat.

  • Si premeu [Compr. Modes] abans de prémer la tecla [Inici], la pantalla inicial de l'escàner canvia la pantalla Comprovació modes. Podeu utilitzar aquesta pantalla per comprovar paràmetres com ara els destinataris. Per obtenir informació detallada, consulteu "Comprovació de modes".

  • Si premeu [Vista prèvia] i comenceu a explorar amb [Vista prèvia] realçat, es mostra la pantalla Vista prèvia. Podeu utilitzar-la per comprovar l'exploració dels originals i la configuració d'exploració que s'utilitza. Després de comprovar la vista prèvia, podeu especificar si voleu enviar el fitxer o no. Per obtenir informació detallada, consulteu "Vista prèvia".

  • Per cancel·lar l'exploració, premeu la tecla [Esborra/Atura't].

  • També podeu emmagatzemar un fitxer i, simultàniament, enviar-lo amb Exploració a carpeta. Per obtenir informació detallada, consulteu "Emmagatzematge i enviament simultanis amb Escaneja a carpeta".

  • Després d'enviar un missatge, els camps de destinatari i de nom del fitxer s'esborraran automàticament. Si voleu conservar-ne la informació, poseu-vos en contacte amb el distribuïdor local.