Saltar capçalera
 

Ús de Web Image Monitor per visualitzar fitxers emmagatzemats

Els fitxers emmagatzemats es visualitzen i es poden comprovar també en un ordinador client amb el Web Image Monitor.

Si escriviu http:// (adreça IPv4 o IPv6 de la màquina o nom de host)/ a la barra d'adreces del navegador web de l'ordinador client, es mostrarà la pàgina principal del Web Image Monitor.

Important

  • No inicieu els segments de IPv4 amb zeros. Per exemple: si l'adreça és "192.168.001.010", escriviu-la com "192.168.1.10".

Nota

  • També podeu baixar els fitxers emmagatzemats.

  • Es recomana utilitzar el Web Image Monitor només a dins de l'àrea de xarxa local.

  • Per obtenir informació detallada sobre la visualització i descàrrega de fitxers emmagatzemats mitjançant Web Image Monitor, consulteu el Manual de referència de la copiadora/Document Server.

  • Per obtenir informació detallada sobre la configuració dels paràmetres de Web Image Monitor, consulteu la Guia de configuració del sistema i de xarxa.

  • Per obtenir informació detallada sobre les funcions per administrar fitxers emmagatzemats amb el Web Image Monitor, feu clic a [Ajuda] a la cantonada superior dreta de la pantalla que es visualitza.