Seguiu el procediment que s'explica tot seguit per fer servir la impressora com a impressora remota amb NetWare 4.x, 5/5.1 i 6/6.5.
![]()
Per fer servir la impressora com a impressora remota amb NetWare 4.x, 5/5.1 i 6/6.5, seleccioneu el mode NDS.
No feu servir la impressora com a impressora remota si es fa servir IP pur.
Configuració amb NWadmin
A Windows, inicieu NWadmin.
Per obtenir més informació sobre NWadmin, consulteu els manuals de NetWare.
Establiu la connexió de xarxa amb una cua d'impressió. Seleccioneu l'objecte en què hi ha la cua d'impressió a l'arbre de directoris i, tot seguit, feu clic a [Create] al menú [Object].
Al quadre [Class of new object], feu clic a [Print Queue] i, tot seguit, a [OK].
Al quadre [Print Queue Name], introduïu el nom de la cua d'impressió.
Al quadre [Print Queue Volume], feu clic a [Browse].
Al quadre [Available objects], feu clic al volum en què hi ha la cua d'impressió creada i, tot seguit, feu clic a [OK].
Comproveu els paràmetres i, tot seguit, feu clic a [Create].
Establiu la connexió de xarxa amb una impressora. Seleccioneu l'objecte en què hi ha la impressora i, tot seguit, feu clic a [Create] al menú [Object].
Al quadre [Class of new object], feu clic a [Printer] i, tot seguit, feu clic a [OK]. En el cas de NetWare 5, feu clic a [Printer (Non NDPS)].
Al quadre [Printer name], introduïu el nom de la impressora.
Marqueu la casella [Define additional properties] i, tot seguit, feu clic a [Create].
Assigneu les cues d'impressió a la impressora creada. Feu clic a [Assignments] i, tot seguit, a [Add] a la zona [Assignments].
Al quadre [Available objects], feu clic a la cua creada i, tot seguit, feu clic a [OK].
Feu clic a [Configuration] i [Parallel] a la llista [Printer type] i, tot seguit, feu clic a [Communication].
Feu clic a [Manual load] a la zona [Communication type] i, tot seguit, feu clic a [OK]. Comproveu els paràmetres i feu clic a [OK].
Establiu la connexió de xarxa amb un servidor d'impressió. Seleccioneu un context definit i, tot seguit, feu clic a [Create] al menú [Object].
Al quadre [Class of new object], feu clic a [Print Server] i, tot seguit, feu clic a [OK]. En el cas de NetWare 5, feu clic a [Print Server (Non NDPS)].
Al quadre [Print Server Name:], introduïu el nom del servidor d'impressió.
Feu servir el mateix nom de servidor escollit amb SmartDeviceMonitor for Admin.
Marqueu la casella [Define additional properties] i, tot seguit, feu clic a [Create].
Assigneu la impressora al servidor d'impressió creat. Feu clic a [Assignments] i, tot seguit, feu clic a [Add] a la zona [Assignments].
Al quadre [Available objects], feu clic a la cua creada i, tot seguit, feu clic a [OK].
A la zona [Printers], feu clic a la impressora assignada i, tot seguit, feu clic a [Printer Number].
Introduïu el número de la impressora i feu clic a [OK]. Comproveu els paràmetres i feu clic a [OK].
Feu servir el mateix número d'impressora definida com a impressora remota amb SmartDeviceMonitor for Admin.
Inicieu el servidor d'impressió introduint la informació següent del panell del servidor NetWare.
Si el servidor d'impressió està en funcionament, sortiu i reinicieu-lo.
Per sortir
CAREE: unload pserver
Per iniciar
CAREE: load pserver [print server name]
Introduïu el nom del servidor de la impressora com a nom de context i, tot seguit, premeu la tecla [Enter].
Seleccioneu el nom de la impressora al menú contextual i tot seguit premeu la tecla [Enter].
Configuració amb Web Image Monitor
Inicieu Web Image Monitor.
Feu clic a [Inici de sessió].
Apareix un quadre de diàleg per introduir el nom d'usuari i la contrasenya d'inici de sessió.
Introduïu el nom d'usuari d'inici de sessió i la contrasenya i feu clic a [Inici de sessió].
Per obtenir més informació sobre nom d'usuari i la contrasenya d'inici de sessió, consulteu-ho amb l'administrador de la xarxa.
Feu clic a [Configuració], a la part esquerra, i feu clic a [Paràmetres d'impressió NetWare].
Confirmeu els paràmetres i feu clic a [Nom dispositiu].
Així enllestireu la configuració. Espereu uns minuts abans de reiniciar Web Image Monitor.
Feu clic a [Final de sessió].
Sortiu de Web Image Monitor.
![]()
Si no podeu identificar la impressora que voleu configurar, compareu el nom de la impressora amb la pàgina de configuració impresa.
Si no apareix cap nom d'impressora a la llista, feu coincidir els tipus de trama IPX/SPXs de l'ordinador i de la impressora. Feu servir el quadre de diàleg [Xarxa] de Windows per canviar el tipus de trama de l'ordinador.
Per obtenir més informació sobre Web Image Monitor, consulteu "Ús de Web Image Monitor".
Per obtenir més informació sobre noms d'usuari i contrasenyes d'inici de sessió, consulteu el Manual de referència de seguretat, que també és el manual de l'administrador.