Saltar capçalera
 

Configuració com a Impressora remota (NetWare 4.x, 5/5.1, 6/6.5)

Seguiu el procediment que s'explica tot seguit per fer servir la impressora com a impressora remota amb NetWare 4.x, 5/5.1 i 6/6.5.

Important

  • Per fer servir la impressora com a impressora remota amb NetWare 4.x, 5/5.1 i 6/6.5, seleccioneu el mode NDS.

  • No feu servir la impressora com a impressora remota si es fa servir IP pur.

Configuració amb NWadmin

1A Windows, inicieu NWadmin.

Per obtenir més informació sobre NWadmin, consulteu els manuals de NetWare.

2Establiu la connexió de xarxa amb una cua d'impressió. Seleccioneu l'objecte en què hi ha la cua d'impressió a l'arbre de directoris i, tot seguit, feu clic a [Create] al menú [Object].

3Al quadre [Class of new object], feu clic a [Print Queue] i, tot seguit, a [OK].

4Al quadre [Print Queue Name], introduïu el nom de la cua d'impressió.

5Al quadre [Print Queue Volume], feu clic a [Browse].

6Al quadre [Available objects], feu clic al volum en què hi ha la cua d'impressió creada i, tot seguit, feu clic a [OK].

7Comproveu els paràmetres i, tot seguit, feu clic a [Create].

8Establiu la connexió de xarxa amb una impressora. Seleccioneu l'objecte en què hi ha la impressora i, tot seguit, feu clic a [Create] al menú [Object].

9Al quadre [Class of new object], feu clic a [Printer] i, tot seguit, feu clic a [OK]. En el cas de NetWare 5, feu clic a [Printer (Non NDPS)].

10Al quadre [Printer name], introduïu el nom de la impressora.

11Marqueu la casella [Define additional properties] i, tot seguit, feu clic a [Create].

12Assigneu les cues d'impressió a la impressora creada. Feu clic a [Assignments] i, tot seguit, a [Add] a la zona [Assignments].

13Al quadre [Available objects], feu clic a la cua creada i, tot seguit, feu clic a [OK].

14Feu clic a [Configuration] i [Parallel] a la llista [Printer type] i, tot seguit, feu clic a [Communication].

15Feu clic a [Manual load] a la zona [Communication type] i, tot seguit, feu clic a [OK]. Comproveu els paràmetres i feu clic a [OK].

16Establiu la connexió de xarxa amb un servidor d'impressió. Seleccioneu un context definit i, tot seguit, feu clic a [Create] al menú [Object].

17Al quadre [Class of new object], feu clic a [Print Server] i, tot seguit, feu clic a [OK]. En el cas de NetWare 5, feu clic a [Print Server (Non NDPS)].

18Al quadre [Print Server Name:], introduïu el nom del servidor d'impressió.

Feu servir el mateix nom de servidor escollit amb SmartDeviceMonitor for Admin.

19Marqueu la casella [Define additional properties] i, tot seguit, feu clic a [Create].

20Assigneu la impressora al servidor d'impressió creat. Feu clic a [Assignments] i, tot seguit, feu clic a [Add] a la zona [Assignments].

21Al quadre [Available objects], feu clic a la cua creada i, tot seguit, feu clic a [OK].

22A la zona [Printers], feu clic a la impressora assignada i, tot seguit, feu clic a [Printer Number].

23Introduïu el número de la impressora i feu clic a [OK]. Comproveu els paràmetres i feu clic a [OK].

Feu servir el mateix número d'impressora definida com a impressora remota amb SmartDeviceMonitor for Admin.

24Inicieu el servidor d'impressió introduint la informació següent del panell del servidor NetWare.

Si el servidor d'impressió està en funcionament, sortiu i reinicieu-lo.

Per sortir

CAREE: unload pserver

Per iniciar

CAREE: load pserver [print server name]

25Introduïu el nom del servidor de la impressora com a nom de context i, tot seguit, premeu la tecla [Enter].

26Seleccioneu el nom de la impressora al menú contextual i tot seguit premeu la tecla [Enter].

Configuració amb Web Image Monitor

1Inicieu Web Image Monitor.

2Feu clic a [Inici de sessió].

Apareix un quadre de diàleg per introduir el nom d'usuari i la contrasenya d'inici de sessió.

3Introduïu el nom d'usuari d'inici de sessió i la contrasenya i feu clic a [Inici de sessió].

Per obtenir més informació sobre nom d'usuari i la contrasenya d'inici de sessió, consulteu-ho amb l'administrador de la xarxa.

4Feu clic a [Configuració], a la part esquerra, i feu clic a [Paràmetres d'impressió NetWare].

5Confirmeu els paràmetres i feu clic a [Nom dispositiu].

Així enllestireu la configuració. Espereu uns minuts abans de reiniciar Web Image Monitor.

6Feu clic a [Final de sessió].

7Sortiu de Web Image Monitor.

Nota

  • Si no podeu identificar la impressora que voleu configurar, compareu el nom de la impressora amb la pàgina de configuració impresa.

  • Si no apareix cap nom d'impressora a la llista, feu coincidir els tipus de trama IPX/SPXs de l'ordinador i de la impressora. Feu servir el quadre de diàleg [Xarxa] de Windows per canviar el tipus de trama de l'ordinador.

  • Per obtenir més informació sobre Web Image Monitor, consulteu "Ús de Web Image Monitor".

  • Per obtenir més informació sobre noms d'usuari i contrasenyes d'inici de sessió, consulteu el Manual de referència de seguretat, que també és el manual de l'administrador.