Saltar capçalera
 

Connexió amb la interfície IEEE 1284

Aquest apartat explica com connectar el cable d'interfície IEEE 1284 a la targeta d'interfície IEEE 1284.

PRECAUCIÓ


  • Cal fer servir cables i connectors ben protegits i connectats a terra per a les connexions amb un ordinador host (i/o perifèric) per tal d'ajustar-se als límits d'emissió.

1Assegureu-vos que l'interruptor principal de la màquina estigui apagat.

2Apagueu l'interruptor principal del host.

3Connecteu el cable d'interfície IEEE 1284 al port IEEE 1284.

il·lustració de la connexió amb el cable de la interfície IEEE 1284

Potser us cal fer servir un adaptador de conversió per connectar el cable a la interfície. Per obtenir més informació sobre com adquirir un adaptador de conversió, consulteu-ho amb el representant comercial o del servei tècnic.

4Connecteu l'altre extrem del cable al connector d'interfície del host.

Comproveu la forma del connector a l'ordinador. Introduïu el cable bé per connectar-lo.

5Enceneu l'interruptor principal de la màquina.

6Engegueu el host.

Si utilitzeu Windows 2000/XP/Vista o Windows Server 2003/2003 R2, és probable que us aparegui una pantalla d'instal·lació del driver de la impressora en engegar l'ordinador. En aquest cas, feu clic a [Cancel·la] a la pantalla.

Nota

  • Per a més informació sobre com encendre l'interruptor principal, consulteu Sobre la màquina.

  • Per a més informació sobre la instal·lació del driver de la impressora, vegeu el Manual de referència de la impressora.