Saltar capçalera
 

Impressió del resum

Per imprimir el resum manualment, seleccioneu el mètode d'impressió: "Tots", "Impressió per núm. de fitxer" o "Impressió per usuari".

Nota

  • Podeu especificar si voleu que el resum s'imprimeixi automàticament cada vegada que s'arribi a les 50 comunicacions des de Paràmetres d'usuari (switch 03, bit 7) del menú Característiques de fax.

  • En funció dels paràmetres de seguretat, el resum no s'imprimirà automàticament.

  • Si la unitat d'interfície G3 opcional està instal·lada, podeu especificar si voleu que s'imprimeixi el resum classificat en tipus de línia des de Paràmetres d'usuari (switch 19, bit 1) del menú Característiques de fax.

  • Si l'autenticació d'usuaris està configurada, podeu especificar si voleu que es mostri o no el nom del remitent des de Paràmetres d'usuari (switch 04, bit 5) del menú Característiques de fax.

  • Per obtenir més informació sobre la configuració de paràmetres, consulteu la Guia general de configuració.

  • Per dur a terme aquesta funció, podeu programar una de les tecles ràpides amb operacions. Si feu servir una tecla, no cal que feu el pas 1. Per obtenir més informació sobre les tecles ràpides, consulteu a Guia general de configuració.

  • En funció dels paràmetres de seguretat, el destinatari no apareixerà.

  • Si voleu saber quin és el màxim de resultats de comunicació que podeu imprimir en un resum, consulteu "Valors màxims".