Saltar capçalera
 

Tornar a introduir un número de fax per confirmar un destinatari

Torneu a introduir el número de fax per confirmar que el destinatari és correcte.

La transmissió es desactiva si el número de fax de confirmació no coincideix amb el primer número de fax. Aquesta funció ajuda a evitar que els usuaris puguin enviar faxos per error a un destinatari incorrecte.

Si necessiteu activar aquesta funció, poseu-vos en contacte amb el representant d'atenció al client.

Important

  • Quan feu servir aquesta funció, heu de prémer [Entr. manual] a la pantalla d'espera per introduir el número de fax.

1Premeu [Entr. manual].

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

2Introduïu el número de fax amb les tecles numèriques i premeu [D'acord].

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

Si cometeu un error, premeu la tecla [Esborra] i torneu a introduir el número.

3Torneu a introduir el número de fax i premeu [D'acord].

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

Se selecciona el destinatari.

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

4Premeu la tecla [Inici].

Comença la transmissió.

Després de la transmissió apareix la pantalla d'espera.

Nota

  • Si apareix el missatge “El destinatari introduït no és correcte.”, premeu [Surt], comproveu el número de fax i repetiu el mateix procediment a partir del pas 1.

  • Podeu especificar quantes vegades (entre 1 i 15) cal tornar a introduir el número de fax. El pas 3 s'ha de repetir tantes vegades com s'especifiqui en aquest punt.

  • No podeu editar el primer número de fax introduït.

  • No podeu fer servir aquesta funció des de la pantalla simplificada.