Aquesta màquina fa servir la funció de fax per enviar documents escanejats per la xarxa a altres ordinadors.
Especifiqueu una adreça de correu electrònic o la ruta de la carpeta del destinatari.
Podeu enviar el mateix document a un destinatari de correu electrònic, de carpeta, de número de fax, d'IP-Fax i d'Internet Fax alhora. Si seleccioneu un número de fax de destinatari (d'un aparell de fax d'una altra persona) i una carpeta de destinatari a l'ordinador alhora, podeu visualitzar el document enviat a través de l'ordinador.
Quan feu enviaments a destinataris de correu electrònic o carpeta, podeu seleccionar PDF o TIFF com a tipus d'arxiu del document enviat.
![]()
Per utilitzar aquesta funció, s'ha d'instal·lar la unitat opcional d'impressora/escàner.
Per fer enviaments a destinataris de correu electrònic o carpeta, cal que la màquina estigui connectada a una LAN i que estigui correctament configurada a "Configuració del sistema".
Per enviar documents de correu electrònic, al menú Característiques de fax, a l'apartat Paràmetres inicials, configureu [Configuració c/e] com a [Actiu]. Consulteu la Guia general de configuració.
Per enviar documents a destinataris de carpeta, al menú Característiques de fax, a l'apartat Paràmetres inicials, configureu [Configuració carpeta] com a [Actiu]. Consulteu la Guia general de configuració.
![]()
Les imatges en blanc i negre s'envien de la mateixa manera que les transmissions de fax convencionals.
Per fer enviaments a un destinatari de carpeta, primer cal que registreu la ruta de la carpeta a la Llibreta d'adreces. No podeu introduir la ruta manualment a la pantalla d'espera.
Per fer servir una adreça de correu electrònic registrada a la Llibreta d'adreces com a destinatari de correu electrònic, seleccioneu "Utilitzar adreça c/e per" a [Destinatari c/e / Internet fax].
En aquest manual, "Adreça IP" fa referència tant a entorns IPv4 com IPv6. Llegiu les instruccions corresponents a l'entorn que feu servir.