Esborrar un document emmagatzemat.
![]()
El Document Server pot emmagatzemar fins a 3.000 documents. Quan el número de documents emmagatzemats arriba a 3.000, es impossible emmagatzemar un altre document. Per tant, haureu d'esborrar aquells documents que siguin innecessaris.
Seleccioneu el document que vulgueu suprimir.
Si s'ha fixat una contrasenya, introduïu-la i, tot seguit, premeu [D'acord].
Premeu [Esborra fitxer].

Premeu [Sí].
![]()
Podeu esborrar tots els documents emmagatzemats al Document Server amb Esborrar tots els fitxers al Document Server a les Eines d'usuari. Per obtenir més informació sobre Esborrar tots els fitxers al Document Server, consulteu la Guia general de configuració.
Web Image Monitor us permet imprimir un document emmagatzemat al Document Server des del vostre ordinador.
També existeix la possibilitat de seleccionar dos documents o més i de suprimir-los.
Podeu cercar el document que us interessa amb el [Nom del fitxer] o [Nom de l'usuari] que es troba a la part esquerra de la pantalla.
Podeu classificar els documents per nom d'usuari, nom de fitxer o data de creació. Premeu l'element que voleu utilitzar per a la classificació a la capçalera de la llista.
Quan no pugueu identificar el document de destinació pel nom del document, imprimiu només la primera pàgina del document a fi de confirmar-ne els resultats d'impressió.
Per cancel·lar la selecció, premeu la tecla seleccionada (ressaltada).
Per obtenir informació detallada sobre com iniciar Web Image Monitor, consulteu "Visualitzar un document al Document Server amb Web Image Monitor".