Saltar capçalera
 

Reducció/ampliació predeterminades

Aquesta funció permet reduir o ampliar imatges seleccionant una escala predeterminada.

Podeu registrar fins a tres escales de reproducció d'ús freqüent a banda de les escales d'ampliació i reducció predeterminades.

Il·lustració d'ampliació i reducció predeterminades

Punt base

El punt base de l'ampliació i reducció serà diferent segons com s'escanegi l'original. Quan l'original estigui col·locat al cristall d'exposició, l'angle superior esquerre serà el punt base. Quan està col·locat a l'ADF, l'angle inferior esquerre serà el punt base.

Il·lustració del punt base

  1. Punt base quan està col·locat sobre el cristall d'exposició

  2. Punt base quan està col·locat a l'ADF

1Premeu [Redueix/Amplia].

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

Per seleccionar una escala predeterminada a la pantalla inicial, premeu la tecla de drecera Redueix/Amplia.

2Seleccioneu una escala, i premeu [D'acord].

Il·lustració de la pantalla del panell d'operacions

3Col·loqueu els originals i després premeu la tecla [Inici].

Nota

  • Podeu canviar les escales de reproducció a la pantalla inicial sota Escala de reproducció, a les Eines d'usuari. Per obtenir més informació sobre l'escala de reproducció, vegeu la Guia general de configuració.