Aquesta secció descriu el procediment bàsic per fer còpies.
![]()
Quan la funció Autenticació de codi d'usuari està seleccionada, escriviu el vostre codi d'usuari (que pot tenir un màxim de vuit dígits) amb les tecles numèriques perquè la màquina accepti treballs de còpia. Per obtenir més informació sobre les Eines de l'administrador, vegeu la Guia general de configuració.
Quan l'autenticació bàsica, l'autenticació Windows, l'autenticació LDAP o l'autenticació del servidor estan seleccionades, escriviu el vostre nom d'usuari i contrasenya d'inici de sessió perquè la màquina accepti els treballs de còpia. Demaneu a l'administrador el vostre nom d'usuari i contrasenya d'inici de sessió. Per obtenir més informació, vegeu Sobre la màquina.
Per copiar sobre paper que no sigui paper normal, especifiqueu el tipus de paper a l'opció Paràm. paper safata a les Eines d'usuari. Per obtenir més informació, vegeu la Guia general de configuració.
Comproveu que aparegui “A punt” a la pantalla.
Si es mostra alguna altra funció, premeu la tecla [Còpia] a la banda esquerra del panell de control.
Pantalla de còpia inicial

Assegureu-vos que no estiguin actives configuracions anteriors.
Si queden paràmetres anteriors, premeu la tecla [Esborra modes].
Col·loqueu els originals.
Realitzeu les configuracions desitjades.
Introduïu el nombre de còpies amb les tecles numèriques.
La quantitat màxima de còpies que es pot configurar és 9999.
Premeu la tecla [Inici].
La màquina comença a copiar.
En col·locar originals sobre el cristall d'exposició, premeu la tecla [
] quan s'hagin escanejat tots els originals.
Quan el treball de còpia hagi acabat, premeu la tecla [Esborra modes] per esborrar els paràmetres.
![]()
Tanqueu sempre la sessió quan hàgiu acabat d'utilitzar la màquina, per tal d'evitar que la facin servir usuaris no autoritzats.
Per aturar la màquina durant una execució de múltiples còpies, premeu la tecla [Esborra/Atura't].
Per cancel·lar totes les funcions de còpia i tornar la màquina a l'estat predeterminat, premeu la tecla [Esborra modes].
Per esborrar els valors introduïts, premeu la tecla [Esborra/Atura't] o [Cancel·la] a la pantalla.
Per confirmar la configuració, premeu [Compr. modes].
Podeu modificar la quantitat de còpies màximes a l'opció Quantitat màx. de còpies a les Eines d'usuari. Per obtenir més informació sobre aquesta opció, vegeu la Guia general de configuració.
Temes relacionats
Interrompre una còpia